Opis projekta
AŽURIRANI MOTOR – AŽURIRANA PERFORMANSA
Ulazeći u sljedeći raspon snage, Hondin potpuno novi BF250 kombinira snažan 3.6L V6 EFI motor s prvim sustavom izravnog usisavanja zraka na svijetu za pružanje izvanrednih performansi.
Ispod svog izrazitog progresivnog V poklopca, BF250 uključuje ekskluzivne Hondine tehnologije:
- BLAST™
- Veliki snažni 3,6 litarski V6
- VTEC™
- ECOmo Lean Burn Control®
- NMEA 2000®
- Ogroman alternator od 90 ampera
- Poboljšana otpornost na koroziju
- Najštedljiviji u klasi
- Sukladan CARB 2006 i EPA 2008 ultra niskim emisijama
- OEDA 3 zvjezdice ultra niske emisije
STILSKI NOVI IZGLED
Učvršćujući Hondinu globalnu poziciju kao vrhunske marke, boja Aquamarine Silver i novi agresivni, jači stil uvode novu generaciju Hondinih vanbrodskih motora. Inovativni dizajn Power Intake također stvara snažan, tanak izgled.
VELIKI POMAK V6
Novi 60°, V6, 3.6L. Snažan, kompaktan SOHC dizajn s 24 ventila osigurava vrhunske performanse, pouzdanost i izdržljivost na temelju Hondine inženjerske izvrsnosti. Ovaj uski koncept V6 motora omogućuje pojednostavljenu instalaciju, posebno u paketima za ugradnju više motora.
SUSTAV ZA UVOD ZRAKA
Značajka dinamičnog dizajna BF250 omogućuje uvlačenje vanjskog zraka izravno u motor. Rezultat je smanjenje temperature usisnog zraka i povećanje volumena zraka u motoru za postizanje izvanrednih ukupnih performansi.
AUTOMATSKO PUNJENJE U praznom stanju
Sustav automatskog punjenja u praznom hodu zadovoljava sve veću potražnju elektroničke opreme u vozilu. U praznom hodu, ako se električni zahtjevi povećaju, alternator automatski proizvodi veću snagu.
- Alternator 'On Demand' od 90 ampera na remenski pogon smanjuje nakupljanje topline i pruža vrhunsku sposobnost punjenja baterije – 48 ampera pri brzini trollinga!
- 4-Prednja zaštita od korozije. Patentirani, 'dvostruko zapečaćeni' višeslojni postupak bojenja. Dodatne žrtvene anode dodane su unutar motora i tehnologija od nehrđajućeg čelika, zajedno s vodootpornim konektorima, sve poboljšava zaštitu od korozije.
MJENJAČ BRZINE
Potpuno novi profil kućišta mjenjača BF250 uvelike poboljšava hidrodinamiku motora, povećavajući podvodnu učinkovitost.
Uveden je i revidirani omjer prijenosa od 2:1. Ovaj omjer omogućuje motoru da proizvede snažan potisak i prianjanje propelera. Ove dvije značajke omogućuju BF250 prihvaćanje propelera puno većeg promjera.
KONTROLA OPTEREĆENJA SMJENA
Potpuno novi sustav kontrole opterećenja pri prebacivanju prijenosa smanjuje napor operatera pri prebacivanju stupnjeva prijenosa i olakšava glatkiju promjenu stupnjeva prijenosa. Prilikom prebacivanja iz naprijed, natrag i neutralnog položaja, ECU analizira brzinu motora i položaj leptira za gas i zauzvrat mijenja vrijeme paljenja, mijenjajući okretni moment motora.
Motor
Tip | 4-taktni, SOHC, 60˚ V6, 24 ventila |
Pomak | 3583cc (219 kubičnih inča) |
Provrt i udar | 89 X 96 mm |
Raspon okretaja punog gasa | 5300 – 6300 o/min |
Nazivna snaga | 250 KS pri 5800 o/min |
Sustav hlađenja | Vodeno hlađen |
Isporuka goriva | Programirano ubrizgavanje goriva |
Sustav za paljenje | Programirano mikroračunalom |
Sustav pokretanja | Električni |
Ispušni | Preko Huba |
Podmazivanje | Mokro korito |
Raspon trima | -4° do +16° |
Raspon nagiba | 72° |
Vožnja
Omjer prijenosa | 2.00:1 |
Mjenjač | FNR |
Alternator (električni start) | 90 ampera (1118 vata) |
Snaga punjenja baterije | 60 ampera (756 vata) |
Propeler | Izborno |
Power Tilt | NA |
Power Trim & Tilt | Standard |
Nagib uz pomoć plina | NA |
Upozorenje o tlaku ulja | Standard |
Upozorenje o temperaturi | Standard |
Ograničavač okretaja | Standard |
Brzinomjer Pickup | Standard |
Dimenzije
Ukupna širina | 660 mm / 26 inča |
Visina krme
L tip | 508 mm / 20 in. |
X vrsta | 635 mm / 25 in. |
XX Vrsta | 762 mm / 30 in. |
Suhe mase
L-tip | 275 kg / 606 lbs |
X-tip | 280 kg / 617 lbs |
XX-Tip | 285 kg / 628 lbs |
Ocjena CARB 2017 | 3 zvjezdice |
Ako imate pitanja o VANBRODSKI MOTORI HONDA MARINE slobodno nas kontaktirajte
Poziv +385 (0)91 72 71 866 poslati e-mail na info@alb.hr ili ispunite kontakt obrazac