Opis projekta

VELIKE SNAGE I GLATKE UZ NISU POTROŠNJU GORIVA.

Honda 150hp postavlja nove standarde za pouzdanost. Dokazana u Europi i ovdje na Novom Zelandu u kotlu utrka motornih čamaca izvan obale, Honda 150hp redefinira pojam otporan na metke. Napredna tehnologija iz Hondinog programa Formule 1 pomaže izdvojiti Hondu 150 od konkurencije. Snaga je ništa bez kontrole, a pobjednička kombinacija VTEC™, Dual Stage Induction i Lean Burn Feedback doprinose motoru koji nudi glatko, tiho i učinkovito iskustvo plovidbe.

Sadrži BLAST™ (pojačani okretni moment pri niskim brzinama) za brzo ubrzanje, ECOmo Lean Burn Control® za iznimnu uštedu goriva na krstarenju i NMEA koji omogućuje pregled svih podataka o motoru i gorivu na GPS zaslonu.

Nitko nikada nije požalio što je kupio Hondu!

TEHNOLOGIJA UTRKA

VTEC™ daje više snage, okretnog momenta i učinkovitosti pri svakoj brzini. Pri 4500 okretaja u minuti, poseban brijeg visokog podizanja uključuje se kako bi upakirao više zraka u komoru za izgaranje i proizveo više snage.

VTEC™ i Dual Stage Induction rade na stvaranju duljeg, ravnijeg profila zakretnog momenta: vrhunska fino podešena izvedba.
(VTEC: samo BF100, BF150, BF225 i BF250)

Honda BF150 također je dostupna u Grand Prix bijeloj boji, ovisno o dostupnosti.

KONTROLA LEAN BURN®

Uključenje Lean Burn Control® nudi znatno poboljšanu potrošnju goriva u usporedbi s dvotaktnim modelima s izravnim ubrizgavanjem i čak dodatno poboljšanu potrošnju u usporedbi s konkurentskim četverotaktnim modelima.
Način rada u kojem se koristi kontrola sagorijevanja siromašne tvari naziva se ECOmo (Economy Controlled Motor).

NMEA2000® KOMPATIBILAN

NMEA2000® kompatibilnost omogućuje komunikaciju motora s brodskom elektronikom kako bi isporučio širok raspon informacija na zaslone glavnih jedinica. Kada je umrežen s NMEA2000®sposobna jedinica brodske elektronike, podaci o motoru kao što su brzina, broj okretaja, temperatura, potrošnja goriva i drugi podaci mogu se prikazati na zaslonu jedinice.

  • Promjenjiva brzina trollinga. Sustav se prilagođava u koracima od 50 o/min između 650-900 o/min. (Prekidač za trolling kao dodatna opcija).
  • Trosmjerno hlađenje. Tri odvojena kruga hlađenja za više snage uz dugotrajnu izdržljivost.
  • Alternator 'On Demand' od 40 ampera s remenskim pogonom smanjuje nakupljanje topline i pruža vrhunsku sposobnost punjenja baterije – 30 ampera pri 1000 o/min i 40 ampera pri 2000 o/min+!
  • 4-Prednja zaštita od korozije. Patentirani, 'dvostruko zapečaćeni' višeslojni postupak bojenja. Žrtvene anode i tehnologija od nehrđajućeg čelika, zajedno s vodootpornim konektorima, povećavaju zaštitu od korozije.

Motor

BF150
Tip 4-taktni DOHC 4 cilindra/16 ventila
Pomak 2354 cc (144 kubičnih inča)
Provrt i udar 87 mm x 99 mm (3,4 x 3,9 inča)
Raspon okretaja punog gasa 5.000-6.000 o/min
Nazivna snaga 150 KS pri 5500 o/min
Sustav hlađenja Vodeno hlađen
Isporuka goriva Programirano ubrizgavanje goriva
Sustav za paljenje Programirano mikroračunalom
Sustav pokretanja Električni
Ispušni Preko Huba
Podmazivanje Mokro korito
Raspon trima -4° do +16°
Raspon nagiba 72°

Vožnja

BF150
Omjer prijenosa 2.14:1
Mjenjač FNR
Alternator (električni start) 51 Amp
Snaga punjenja baterije 30 A (1000 RPM), 40 A (2000+ RPM)
Propeler Izborno
Power Tilt NA
Power Trim & Tilt Standard
Nagib uz pomoć plina NA
Upozorenje o tlaku ulja Standard
Upozorenje o temperaturi Standard
Ograničavač okretaja Standard
Brzinomjer Pickup Standard

Dimenzije

BF150
Ukupna širina 580 mm/22,8 inča

Visina krme

BF150
L tip 508 mm/20 inča
X vrsta 635 mm/25 inča

Suhe mase

BF150
L-tip 217 kg/478 lbs.
X-tip 220 kg/485 lbs.

Ako imate pitanja o VANBRODSKI MOTORI HONDA MARINE slobodno nas kontaktirajte

Poziv +385 (0)91 72 71 866 poslati e-mail na info@alb.hr ili ispunite kontakt obrazac

    Adria Luxury Boats doo može preuzeti moje ime i e-mail adresu kako bi me kontaktirali u vezi s mojim upitom.
    Pročitao sam i slažem se s Politika privatnosti.
    PRISTAJEM