Opis projekta
VELIKE SNAGE I GLATKE UZ NISU POTROŠNJU GORIVA.
Honda 150hp postavlja nove standarde za pouzdanost. Dokazana u Europi i ovdje na Novom Zelandu u kotlu utrka motornih čamaca izvan obale, Honda 150hp redefinira pojam otporan na metke. Napredna tehnologija iz Hondinog programa Formule 1 pomaže izdvojiti Hondu 150 od konkurencije. Snaga je ništa bez kontrole, a pobjednička kombinacija VTEC™, Dual Stage Induction i Lean Burn Feedback doprinose motoru koji nudi glatko, tiho i učinkovito iskustvo plovidbe.
Sadrži BLAST™ (pojačani okretni moment pri niskim brzinama) za brzo ubrzanje, ECOmo Lean Burn Control® za iznimnu uštedu goriva na krstarenju i NMEA koji omogućuje pregled svih podataka o motoru i gorivu na GPS zaslonu.
Nitko nikada nije požalio što je kupio Hondu!
TEHNOLOGIJA UTRKA
VTEC™ daje više snage, okretnog momenta i učinkovitosti pri svakoj brzini. Pri 4500 okretaja u minuti, poseban brijeg visokog podizanja uključuje se kako bi upakirao više zraka u komoru za izgaranje i proizveo više snage.
VTEC™ i Dual Stage Induction rade na stvaranju duljeg, ravnijeg profila zakretnog momenta: vrhunska fino podešena izvedba.
(VTEC: samo BF100, BF150, BF225 i BF250)
Honda BF150 također je dostupna u Grand Prix bijeloj boji, ovisno o dostupnosti.
KONTROLA LEAN BURN®
Uključenje Lean Burn Control® nudi znatno poboljšanu potrošnju goriva u usporedbi s dvotaktnim modelima s izravnim ubrizgavanjem i čak dodatno poboljšanu potrošnju u usporedbi s konkurentskim četverotaktnim modelima.
Način rada u kojem se koristi kontrola sagorijevanja siromašne tvari naziva se ECOmo (Economy Controlled Motor).
NMEA2000® KOMPATIBILAN
NMEA2000® kompatibilnost omogućuje komunikaciju motora s brodskom elektronikom kako bi isporučio širok raspon informacija na zaslone glavnih jedinica. Kada je umrežen s NMEA2000®sposobna jedinica brodske elektronike, podaci o motoru kao što su brzina, broj okretaja, temperatura, potrošnja goriva i drugi podaci mogu se prikazati na zaslonu jedinice.
- Promjenjiva brzina trollinga. Sustav se prilagođava u koracima od 50 o/min između 650-900 o/min. (Prekidač za trolling kao dodatna opcija).
- Trosmjerno hlađenje. Tri odvojena kruga hlađenja za više snage uz dugotrajnu izdržljivost.
- Alternator 'On Demand' od 40 ampera s remenskim pogonom smanjuje nakupljanje topline i pruža vrhunsku sposobnost punjenja baterije – 30 ampera pri 1000 o/min i 40 ampera pri 2000 o/min+!
- 4-Prednja zaštita od korozije. Patentirani, 'dvostruko zapečaćeni' višeslojni postupak bojenja. Žrtvene anode i tehnologija od nehrđajućeg čelika, zajedno s vodootpornim konektorima, povećavaju zaštitu od korozije.
Motor
BF150 | |
Tip | 4-taktni DOHC 4 cilindra/16 ventila |
Pomak | 2354 cc (144 kubičnih inča) |
Provrt i udar | 87 mm x 99 mm (3,4 x 3,9 inča) |
Raspon okretaja punog gasa | 5.000-6.000 o/min |
Nazivna snaga | 150 KS pri 5500 o/min |
Sustav hlađenja | Vodeno hlađen |
Isporuka goriva | Programirano ubrizgavanje goriva |
Sustav za paljenje | Programirano mikroračunalom |
Sustav pokretanja | Električni |
Ispušni | Preko Huba |
Podmazivanje | Mokro korito |
Raspon trima | -4° do +16° |
Raspon nagiba | 72° |
Vožnja
BF150 | |
Omjer prijenosa | 2.14:1 |
Mjenjač | FNR |
Alternator (električni start) | 51 Amp |
Snaga punjenja baterije | 30 A (1000 RPM), 40 A (2000+ RPM) |
Propeler | Izborno |
Power Tilt | NA |
Power Trim & Tilt | Standard |
Nagib uz pomoć plina | NA |
Upozorenje o tlaku ulja | Standard |
Upozorenje o temperaturi | Standard |
Ograničavač okretaja | Standard |
Brzinomjer Pickup | Standard |
Dimenzije
BF150 | |
Ukupna širina | 580 mm/22,8 inča |
Visina krme
BF150 | |
L tip | 508 mm/20 inča |
X vrsta | 635 mm/25 inča |
Suhe mase
BF150 | |
L-tip | 217 kg/478 lbs. |
X-tip | 220 kg/485 lbs. |
Ako imate pitanja o VANBRODSKI MOTORI HONDA MARINE slobodno nas kontaktirajte
Poziv +385 (0)91 72 71 866 poslati e-mail na info@alb.hr ili ispunite kontakt obrazac