Opis projekta
Bolje karakteristike. Bolja tehnologija. Bolja vožnja čamcem.
Kad ste vani na vodi, želite pouzdan izvanbrodski motor koji će vas odvesti na sva mjesta. I naravno, Hondina svjetski poznata kvaliteta nije pametna u tom dijelu. Ali BF115 je mnogo više od toga. Ima bolje značajke i bolju, napredniju tehnologiju koja vaše iskustvo plovidbe čini puno boljim.
Kao najbolji u klasi deplasmana. NMEA 2000 certifikat. Hondin ekskluzivni BLAST i Lean Burn Control za performanse vodeće u klasi i maksimalnu učinkovitost goriva. Impresivnih 40 AMP snage punjenja, plus trolling s promjenjivom brzinom. A tek smo na početku.
KOMPATIBILAN NMEA2000®
NMEA2000® kompatibilnost omogućuje motoru da komunicira s brodskom elektronikom kako bi isporučio širok raspon informacija na zaslone glavnih jedinica. Kada je umrežen s jedinicom brodske elektronike koja podržava NMEA2000®, podaci o motoru kao što su brzina, broj okretaja, temperatura, potrošnja goriva i drugi podaci mogu se prikazati na zaslonu jedinice.
KONTROLA LEAN BURN®
Uključivanje Lean Burn Control nudi znatno poboljšanu potrošnju goriva u usporedbi s dvotaktnim modelima s izravnim ubrizgavanjem i čak dodatno poboljšanu potrošnju u usporedbi s konkurentskim četverotaktnim modelima.
Način u kojem Lean Burn Control® koristi, naziva se ECOmo (Economy Controlled Motor).
- Promjenjiva brzina trollinga. Sustav se prilagođava u koracima od 50 o/min između 650-900 o/min. (Prekidač za trolling kao dodatna opcija).
- Trosmjerno hlađenje. Tri odvojena kruga hlađenja za više snage uz dugotrajnu izdržljivost.
- Alternator 'On Demand' od 40 ampera s remenskim pogonom smanjuje nakupljanje topline i pruža vrhunsku sposobnost punjenja baterije – 30 ampera pri 1000 o/min i 40 ampera pri 2000 o/min+!
- 4-Prednja zaštita od korozije. Patentirani, 'dvostruko zapečaćeni' višeslojni postupak bojenja. Žrtvene anode i tehnologija od nehrđajućeg čelika, zajedno s vodootpornim konektorima, povećavaju zaštitu od korozije.
Motor
Tip | 4-taktni DOHC 4 cilindra/16 ventila |
Pomak | 2354 cc (144 kubičnih inča) |
Provrt i udar | 87 x 99 mm (3,43 x 3,9 inča) |
Raspon okretaja punog gasa | 4500-6000 okretaja u minuti |
Nazivna snaga | 115 KS pri 5250 o/min |
Raspon brzine motora u praznom hodu | 750 + 50 okretaja u minuti |
Opcijski promjenjivi domet trollinga | 650 okretaja u minuti (raspon podešavanja: 650-900 okretaja u minuti) |
Sustav hlađenja | Vodeno hlađen |
Isporuka goriva | Programirano ubrizgavanje goriva |
Sustav za paljenje | Programirano mikroračunalom |
Sustav pokretanja | Električni |
Ispušni | Preko Huba |
Podmazivanje | Mokro korito |
Raspon trima | -4° do +16° |
Raspon nagiba | 68° |
Vožnja
Omjer prijenosa | 2.14:1 (30/14) |
Mjenjač | FNR |
Alternator (električni start) | Ukupno 55 A (punjenje od 40 A) |
Propeler | Izborno |
Power Tilt | NA |
Power Trim & Tilt | Standard |
Nagib uz pomoć plina | NA |
Upozorenje o tlaku ulja | Standard |
Upozorenje o temperaturi | Standard |
Ograničavač okretaja | Standard |
Brzinomjer Pickup | Standard |
Dimenzije
Ukupna širina | 680 mm/22,8 inča |
Visina krme
L tip | 508 mm/20 inča |
X vrsta | 635 mm/25 inča |
Suhe mase
L-tip | 217 kg/478 lbs. |
X-tip | 220 kg/485 lbs. |
Ako imate pitanja o VANBRODSKI MOTORI HONDA MARINE slobodno nas kontaktirajte
Poziv +385 (0)91 72 71 866 poslati e-mail na info@alb.hr ili ispunite kontakt obrazac