Opis projekta
SNAGA I PERFORMANSE U LAGANOM I PRIJENOSNOM PAKETU
BF10 je dizajniran za nautičare koji žele pouzdane performanse u prijenosnom pakiranju.
Savršeno prikladan za korištenje s jedrilicama, gumenjacima i malim aluminijskim čamcima, njegov lagani i kompaktni profil čine BF10 vrlo jednostavnim za transport.
Sklopiva ručka postavljena na točku ravnoteže svakog motora olakšava nošenje vanbrodskog motora u ravnom položaju.
NAPREDNE PERFORMANSE
Kao i kod svih Hondinih vanbrodskih motora, napredna četverotaktna tehnologija znači neusporedivo lako pokretanje, tih rad i niske emisije.
BF8 i BF10 imaju vrlo nisku potrošnju goriva i troškove održavanja, ali i dalje pružaju optimalne performanse i izdržljivost po kojima je Honda poznata.
Programirano paljenje (PGM-IG) također precizno kontrolira vrijeme paljenja tijekom pokretanja i u cijelom rasponu okretaja za optimalan cjelokupni rad.
LAKO RUKOVANJE
Za povećanu kontrolu i smanjen napor upravljanja, BF8 i BF10 imaju veliku ručicu mjenjača smještenu na prednjem dijelu motora. Ova praktična ručica mjenjača s montažom naprijed omogućuje pomicanje vrhom prsta, dok gas i zatezač s okretnim držačem osiguravaju vrhunsko trenje gasa, minimizirajući umor vozača i poboljšavajući manevriranje.
OPCIJA SNAGE POTISKA (PROPELER SA ČETIRI LOPACA)
Propeler Power Thrust također je dostupan za BF8/BF10. Ovaj propeler je usklađen kako bi se osiguralo da se BF8/BF10 može instalirati i biti prikladniji za upotrebu na težim plovilima tipa deplasmana koji se sporije kreću.
REVERZIRANJE ISPUHA
Ispušni plinovi se preusmjeravaju dalje od propelera dok je u obrnutom smjeru, dopuštajući propeleru da radi u čistoj vodi.
LAGANI DIZAJN
- BF10 je jedan od najlakših četverotaktnih motora u svojoj klasi. To omogućuje praktičan transport i jednostavnu montažu na bilo koji trup.
- Praktična sklopiva ručka postavljena na točku ravnoteže svakog motora olakšava nošenje vanbrodskog motora u ravnom položaju.
- Zgodna ručica mjenjača s montažom naprijed omogućuje pomicanje vrškom prsta, dok gas i zatezač Twist Grip osiguravaju vrhunsko trenje gasa, smanjujući umor vozača.
- Punjenje velike snage – utičnice od 12 A (električni start) i 6 A (ručno pokretanje) održavaju napunjenost baterije i održavaju napajanje elektronike, čak i pri brzini trovanja.
- 4-Prednja zaštita od korozije. Patentirani, 'dvostruko zapečaćeni' višeslojni postupak bojenja. Žrtvene anode i tehnologija od nehrđajućeg čelika, zajedno s vodootpornim konektorima, povećavaju zaštitu od korozije.
Motor
Tip | Četverotaktni SOHC dva cilindra/četiri ventila |
Pomak | 222cc |
Provrt i udar | 58x42 mm |
Raspon okretaja punog gasa | 5.000-6.000 o/min |
HP ocjena @ kardansko vratilo | 10 KS pri 5.800 okr/min |
Ventili po cilindru | Dva |
Isporuka goriva | Karburator |
Sustav za paljenje | Elektronički PGM. IG |
Sustav pokretanja | Električni/povratni |
Sustav hlađenja | Vodeno hlađen |
Alternator | 17 amp |
Dimenzije
Preporučena visina krme | 15 – 20″ |
Suhe mase | 42 kg |
Vožnja
Omjer prijenosa | 2.33:1 |
Mjenjač | FNR |
Propelor | Aluminij s četiri oštrice |
Ako imate pitanja o VANBRODSKI MOTORI HONDA MARINE slobodno nas kontaktirajte
Poziv +385 (0)91 72 71 866 poslati e-mail na info@alb.hr ili ispunite kontakt obrazac