Opis projekta

SNAGA I PERFORMANSE U LAGANOM I PRIJENOSNOM PAKETU

BF10 je dizajniran za nautičare koji žele pouzdane performanse u prijenosnom pakiranju.

Savršeno prikladan za korištenje s jedrilicama, gumenjacima i malim aluminijskim čamcima, njegov lagani i kompaktni profil čine BF10 vrlo jednostavnim za transport.

Sklopiva ručka postavljena na točku ravnoteže svakog motora olakšava nošenje vanbrodskog motora u ravnom položaju.

NAPREDNE PERFORMANSE

Kao i kod svih Hondinih vanbrodskih motora, napredna četverotaktna tehnologija znači neusporedivo lako pokretanje, tih rad i niske emisije.

BF8 i BF10 imaju vrlo nisku potrošnju goriva i troškove održavanja, ali i dalje pružaju optimalne performanse i izdržljivost po kojima je Honda poznata.

Programirano paljenje (PGM-IG) također precizno kontrolira vrijeme paljenja tijekom pokretanja i u cijelom rasponu okretaja za optimalan cjelokupni rad.

LAKO RUKOVANJE

Za povećanu kontrolu i smanjen napor upravljanja, BF8 i BF10 imaju veliku ručicu mjenjača smještenu na prednjem dijelu motora. Ova praktična ručica mjenjača s montažom naprijed omogućuje pomicanje vrhom prsta, dok gas i zatezač s okretnim držačem osiguravaju vrhunsko trenje gasa, minimizirajući umor vozača i poboljšavajući manevriranje.

OPCIJA SNAGE POTISKA (PROPELER SA ČETIRI LOPACA)

Propeler Power Thrust također je dostupan za BF8/BF10. Ovaj propeler je usklađen kako bi se osiguralo da se BF8/BF10 može instalirati i biti prikladniji za upotrebu na težim plovilima tipa deplasmana koji se sporije kreću.

REVERZIRANJE ISPUHA

Ispušni plinovi se preusmjeravaju dalje od propelera dok je u obrnutom smjeru, dopuštajući propeleru da radi u čistoj vodi.

 LAGANI DIZAJN

  • BF10 je jedan od najlakših četverotaktnih motora u svojoj klasi. To omogućuje praktičan transport i jednostavnu montažu na bilo koji trup.
  • Praktična sklopiva ručka postavljena na točku ravnoteže svakog motora olakšava nošenje vanbrodskog motora u ravnom položaju.
  • Zgodna ručica mjenjača s montažom naprijed omogućuje pomicanje vrškom prsta, dok gas i zatezač Twist Grip osiguravaju vrhunsko trenje gasa, smanjujući umor vozača.
  • Punjenje velike snage – utičnice od 12 A (električni start) i 6 A (ručno pokretanje) održavaju napunjenost baterije i održavaju napajanje elektronike, čak i pri brzini trovanja.
  • 4-Prednja zaštita od korozije. Patentirani, 'dvostruko zapečaćeni' višeslojni postupak bojenja. Žrtvene anode i tehnologija od nehrđajućeg čelika, zajedno s vodootpornim konektorima, povećavaju zaštitu od korozije.

Motor

Tip Četverotaktni SOHC dva cilindra/četiri ventila
Pomak 222cc
Provrt i udar 58x42 mm
Raspon okretaja punog gasa 5.000-6.000 o/min
HP ocjena @ kardansko vratilo 10 KS pri 5.800 okr/min
Ventili po cilindru Dva
Isporuka goriva Karburator
Sustav za paljenje Elektronički PGM. IG
Sustav pokretanja Električni/povratni
Sustav hlađenja Vodeno hlađen
Alternator 17 amp

Dimenzije

Preporučena visina krme 15 – 20″
Suhe mase 42 kg

Vožnja

Omjer prijenosa 2.33:1
Mjenjač FNR
Propelor Aluminij s četiri oštrice

Ako imate pitanja o VANBRODSKI MOTORI HONDA MARINE slobodno nas kontaktirajte

Poziv +385 (0)91 72 71 866 poslati e-mail na info@alb.hr ili ispunite kontakt obrazac

    Adria Luxury Boats doo može preuzeti moje ime i e-mail adresu kako bi me kontaktirali u vezi s mojim upitom.
    Pročitao sam i slažem se s Politika privatnosti.
    PRISTAJEM